Travel eat smile & explore

Lifestyle

Nevinnost a vášeň ukryté v krabičce. Primeros mění image

1.2.2017

Nevinnost a vášeň ukryté v krabičce. Primeros mění image

Ty nejerotičtější voní po kokosu, nejhygieničtější po australském čajovníku, nejnevinnější po růžích a všechny jsou vlhčené silikonovým olejem. Řeč je o kondomech tradiční české značky Primeros, které právě teď přicházejí na trh v novém provedení, ze kterého už není cítit pryž. 

„Chci rozvířit stojaté vody,“ popisuje jediný majitel akciové společnosti Primeros Prague Roman Kocián, jenž chce odlišit značku od konkurence, především britského Durexu, aktuálně největšího konkurenta na československém trhu.

Vzadu obal z roku 1909 a vpředu nový design balení King Size.

Nejpopulárnější české kondomy, po kterých sáhne třiačtyřicet procent české populace využívajících tuto ochranu, mají nové vůně, barvy a taky obal. To je velký rozdíl oproti roku 1909, kdy se v pražské Továrně na gumové zboží Primeros patřící pražskému židovskému obchodníkovi Gustavu Schwarzwaldovi vyráběl pouze jeden jediný model. Navíc s latexovým aroma.

Název nové kampaně, která vystupuje proti zobecňování a třídění lidí do škatulek, zní Sex Positive a Kocián s ní má v plánu expandovat do Itálie, Španělska a taky třeba na západní pobřeží Severní Ameriky. Protože dnes se jeho výrobky prodávají pouze v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Chorvatsku.

Přečtěte si více


    Written by:



    Leave a comment

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *